kan vi hoppa fram ett par månader el why not år????

Känns grymt tungt nu är allt jag kan säga.. Får se hur allt blir.. That´s my life at the moment...

Hade mys kväll med Hanna, Anna & Jennie igår.. Hanna bjöd på hemma gjorda hamburgare, klyftpotatis och en kolröra (kmr inte ihåg namnet) som var AS god!!!! Tack vännen! =) sen sov jag över med Anna som ni nog läste då hanna smet hihi. Allt var topp tack för den mysiga kvällen!!! =D
Idag blev det ngt snar liknade "testade" att göra en bal frisyr på Jennie sen hanlda vi mat osv... Efter att jag vart hemma ett tag kom Hanna vi har mumsat chips & "smör"popcorn och pratat massa och sett på tv.. Tack för sällskapet var jätte uppskattat!! =D mer sånt framöver säger jag! =)
Imon blir det värmland igen måset hem och "vetilera" med familjen, söka "tröst" & samla energi.. Samt kolla upp modeller tänkte jag =)

Nu har jag nyss bäddat rent i sängen för att slippa halsfluslakanen hihi så nu blir de sängen & fucking Åmål!! =P

Caio*

JOvisst ja, jag har fixat håret igen.. bilder kmr smart.. Kan säga att jag har sår i hårbottnen nu och att de kliar... Men så blir de när man pinar sig för att bli snygg ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0