uppdate..

Nu är jag hemma igen..
Blev att ta massa prover dels på varäcklet som kommer ut från minhals(ur Kvistel/tvisteln?) och blodprover pga av mitt dåliga imunförsvar om varför jag aldrig blir helt pigg.. men inget om utslagen som var det viktiga tyckte jag..
Ska få en remis iaf så att de ev blir operation för att ta bort kvistel/tvistel(?) sen får man se om de andra proverna visar något.. Kan ju nästan hoppas de så man kan bli helt frisk och träna ordentligt igen...

Sen hälsade jag på Lollo en stund innan jag köpte frukost, en french hot dog, och åkte hem!
Nu har jag nyss dammsugit  åt mor och funderar på att sova en stund el kolla på film innan jag ska hämta mamma när hon slutar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0