Smile...

Ibland tänker man för mycket.. Ibland saknar jag naiviteten(?) jag hade förra året...
Min blåögd(?)het och tron på att livet skulle bli såå bra och att allt skulle gå Kanoners..
Idag är jag lite senitmental och tänker, saknar, önskar & ångrar för mycket.. Men gjort är gjort ch kommer inte igen, men kan iaf säga att jag ångrar nästan inget av det jag gjort iaf, men bara nästan ;)

Saknar Ivars, Hg, Jennie, Elin, Karin ja listan kan göras lång däruppe i Falun/Bolänge, jag saknar er brudar!! Synd att de blev att vi inte såg så mycket när jag var uppe nyss, de ångrar jag bittert faktiskt!
Och jag saknar tokfia Louise med som är nere i Göteborg, Filipstad är tomt utan den bruden faktikst! Tur hon kommer hem emellan varven och att jag flyttar ner för en period iaf till hösten! ;D

Men jag ångrar inte att jag flyttade hem igen till Värmland, det är bara tomt utan vännerna där uppe!

Nä sluta o vara sentimental och sova kanske, ska upp och ringa imon sen om det är öppet blir det Örebro!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0