gesällen dag1

Är totalt nerkörd i botten känns det som, har NOLL energi alls kvar...
*Fösta momentet och Självklart så upptäcker jag att mormors (permanentmodellen) ansatshår inte alls vill dit jag vill och detsutom är smått förkorta! Tror inte alls jag blir godkänd där *FANNNNNNN* .. Rann en och annan tår t.o.m. när de gick åt skogen för mej=(
Men mormor blev nöjd iaf...
*Sen var de Patriks (fri herr) tur, blev samma som jag hade i skolan när vi hade "prov" där.. Blev nöjd och stor skillnad, ska dock klippa in luggen lite sen någon dag när jag är hemma och har ork!
*Pappa (classic herr & vågfön) klippningen och graderingen blev bra (gradering=mindre och mindre hårt typ ex från 0cm till 1cm) men vågorna blev sisådära men ändå helt klart de bästa jag någonsin gjort.. Men är osäker om jag ens blir godkänd där heller *hm*.. Men det fanns dem som hade mindre än mig så får la se som sagt=)
*oxidationsfärgningen blev inte av då mamma inte var "tillräckligt" gråhårig och pappa ofärgad, man skulle och var tvungen att ha utväxt! *suck*....Så ska om det funkar med modell och eximentorier göra det på torsdag nästa vecka...
så de var min dag...

Så gott folk med tanke på att de blev som det blev ,med färgningen så betyder det att jag måste vara nykter på lesjö dan för att kunna köra bil till karlskoga på torsdagen =S men men, måste man så måste man...

bilder kmr på måndag! nu ska jag ta det chill tills dalabrudarna dyker upp;)
ciao*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0