Jag tror jag avlider.....

Just nu önskar jag att jag inte var opererad..
Detta är HEMSKT.. är sjuk trött, får inte ta min medicin än på ca 3 timmar och det gör för jävla ont, vill grina varje gång ja e tvungen att svälja men gör ja det späns en muskel så de gör ännu mer ont...
Låt detta gå över fort....
Och värken ut från halsen till öronen hela tiden, den ska vi inte tala om....
Finns nog ingen person ja skulle önska detta till inte ens min största fiende, el jo möjligtvis en om jag ska tänka så... Men jag vill att det ska gå över nu..

idag har jag endast fått mig 2 glas nyponsoppa, 6 smärtstillande och 1 korv bröd... Detta lär vara en bra diet om de förtsätter så här... Fast jag är hellre tjock än har så här ont....


http://blogg.vk.se/uploads/386/images/pain_in_the_ass.jpg

Min hals känns som en sådant rivjärn när ja sväljer... mysigt va!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0