tråk lördag!



Igår v.s idag...

Åh vad tagagd, NOT, jag är för kvällsjobb!
Men inte för att jag är bakis eller något sånt, men idag har jag bara ingen riktig lust att ens gå utanför dörren..
Jag skulle mycket heller åka hem till Rämmen och sätta mig där hos dem och äta mammas mat och bara va..
Idag är en sån dära dag då man aldrig vill klä på sig, utan gå runt i sovklädern hela tiden pendla mellan soffan och toan bara... Får bli en sån dag imorgon tror jag!

Går kvällen var iaf mysig!
Käka på Köket, blev Kökets otroligt goda burgare och ett glas vitt vin! satt där i många, många timmar innan vi begav oss hem till Natta för förtsatt vinpimplande och tjej prat.. Blev ingen utgång som vi planerade med de gjorde det samma, jag hade trevligt ändå!!
Så tack för igår Natasha, Becca S & Emma L !!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0