Idag är ingen vanlig dag...

 
 
För idag är det min födelsedag! Grattis till mig själv!
 
 
 
Natten till idag jobbade jag natt så jag slutade kl 07.00 imorse, så blev raka vägen hem till en tom säng för att sova fram till 12.45.. När ja vaknade hade ju hur många sms och meddelanden på facebook. tack alla, man blir rörd!! Sen vidare för 14-1715 jobb i Lesjö för att sen tok stressa in till stan för ett cxworx pass på träningsverkstaden med Emmy! Min darling fixade taco mys till efter ja duschat och fick en super fin smyckes ask som ja önskat mig hur länge som helst! :D Eftersom ja skulle vart ledig imorgon men inte är de har ja tok tvättat och bakat allt som ja skulle ha gjort imorgon för att hinna med allt. Släkten kommer då.. Men de ska nog gå. nu ska ja snart ner till tvättstugan och hämta den rena tvätten innan jag får lägga mig och sova.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0