Gamla vanor!

Snacka om att komma i gamla banor.. Har helt glömt bort att jag har en blogg!
 
Sitter och kollar på Vakna med the Voice med lite tända ljus, har en tvättmaskin på nere i källaren sen en timme tillbaka, Sitter och kollar på lite Pulverdieter, Nån ni kan rekomendera??
 
Denna vecka har gubben vart borta på jobb mån-onsdag så passade på att åka hem till mamma o pappa och hälsa på en kväll när ja ändå var därgamla vanor och jobbade sen hade jag och Emmy en tjej kväll här hemma med LCHF pizza.
Lchf pizzan är sååå sjukt god!!
 
Idag har jag äntligen en ledigdag, är ledig ända fram till på söndag, SKÖNT!!!
Idag ska jag och Emma ha en tjej dag i Örebro, behövligt!
Kan ju säga att jag har träningsvärk redan! Tränade box med Emmy igår och mina axlar och överkropp känns redan, väntar bara på benens haha..
 
Ta hand om er!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0