Sköna sköna söndag!

Allt blir inte alltid som man tänkt sig, ibland blir det bra ändå ;)
 
I fredags var värsta dagen på Otroligt länge, den vill jag  bara glömma, el ja iaf kvällen. Dagen var toppen, då var jag med Emma L till Örebro och shoppade frisör grejer. det var himla mysigt!
Lördagen skulle jag ju ha shoppat järnet men de blev inte så, de som skulle bli med oss fick problem med barnvakten så vi kom inte iväg förens straxt efter 17. Innan chillade bara jag och min gubbe, käka på de nya stället i Långband osv.
Men det blev sen en skit god middag på Mongilia, mongilsk mat så himla gott! Sen bio på det, den var oxå gör bra!
Så hade en toppen dag igår, tack alla inblandade!
Såna kvällar får en att må bra!
 
Idag har jag vart flitig vill ja lova! 
Först sovmorgon, dammat, tvättat, promenerat 4km, ätit hos svärisarna, handlat och bakat massor av lchfprodukter!
Bakade Lchf matmuffins, Lchf Snickers, Lchf Bröd, Lchf Kanellbullar (såååå goda!) och sen har jag förberett en lchf hallonpaj tills gubben kommer hem från garaget. Visst haa jag vart duktig? :)
 
Nu ringde han så bäst jag sätter fart med pajen. hadet gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0