2 Januari dag 1

Tar ett break från Utjulandet, nu får det vara nog!!. Gardinerna får dock hänga med nån månad till är ju inga tomtar osv på dem så..
Tar bort alla stjärnor och ljusstakar, tomtarna försvann i fredags.De röda dukarna försvinner nog med om jag känner mig själv rätt...
 
Testade min nya "mirakel"rockring förut och satan vad ont det gjorde, men vill man bli fin får man lida pin har jag hört..
 
Förstår inte en sak, under hela jul ledigheten osv vaknar jag innan 8 av mig själv och är jätte pigg men när man väl ska upp i den tiden för jobb ja då är man så trött så man inte vet vart man ska ta vägen. Är inte de ironiskt så säg?..
 
Nu ska jag utpynta julen lite mer innan gubben kommer hem..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0