Fredag 1vecka efter magsjukan..

Ledig nu på fm, känns tråkigt men skönt!
Är shopping sugen men de får väl vänta lite ;)
Ska jobba 16-20 sen tar jag äntligen helgen, hoppas bara jag är frisk nu!
 
Planerna för helgen är inga, jo lördag kväll ska jag umgås med Emma plus några till, var länge sen så ska bli riktigt kul! Längtar en smula, men jag vill hitta på nå mer kul. Jag blir så rastlös när jag bara är hemma jämt!
 
Tur Ivars & Tobbe kommer hem till oss snart och hälsar på lite, dock en hel månad kvar till Luleå och Hanna, men då har ja nå mer att längta efter så går nog våren fort tror ja :)
 
Nu ska ja se på 7th haven och sen ta tag i disken osv så mitt <3 blir nöjd när han kommer hem, lite stökigt här nu..
 
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0