Fredag

Jag tvingade ut mig på en lite lagom hård pw i 40 min ändå, plus lite rockring (en sån där med vikter o grejer i..).
 
De är bra tråkigt att inte ha saker in planerade, tur att idag är en sån dag som är fullproppad!
Sitter och tar igen mig lite innan jag ska sätta på mig ett ansikte och frächa till mig lite.
Idag klev jag inte upp med tuppen tog sovmorgon till 9, drömde så konstiga saker så ni vet inte!
Drömde bla att jag var gravid och födde en lite jätte söt flicka, som spydde och hade sig så ja fick tora bort spya, sen vaknade jag. Skum dröm eller hur! Och nej jag är inte alls sugen på att skaffa unge/ungar inte än på LÄNGE iaf så man kan ju nästan säga att de var en lite mardröm .. ;)
 
Så fram till nu har jag gjort köttfärs till Lasangen jag ska göra när jag kommer hem från jobbet ikväll, städat köket super noga, städat sovrummet och letat reda på ett viktigt papper som hade gått och gömt sig för mig.
 
Nu snart blir det på med ett ansikte och sen in till stan för lunch med Lisa, fixa stödstrumpor åt farmor, handla mat och fixa med lägenheteföreningen istan lite med kvitton osv innan jobbet 16-20.
 
Så de är väl bäst jag sätter fart, vill bara att golvet skulle torka lite..
 
Här är min nya ljustake jag fick av <3 i julklapp..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0