Ger blogg.se ett nytt försök..

Årets första dag, och jag bestämmer mig för att börja blogga igen. Oj oj.. Slutade blogga helt för ett år sedan, men tänker ge det ett försök till..
År 2013 ska bli året då det verkligen hände, det som aldrig hände förut lixom. Inga nyårs löften man inte håller utan bara ren mottivering och envishet är det som gäller. Motivation och beslutsamhet.
 
2012 var året då jag levde rövare på våren, föll handlöst ner i förälskelsen, var till Cypern, jobbade arslet av mig, var till Ullared 2ggr, var på P&L i Borlänge, Göteborg 1 gång, fått nya vänner och tappat några, flyttade ihop med kärleken och blev sambo för första gången i mitt liv. Idag känner jag mig lycklig men vet att när man minst annar det så dras marken undan för mina fötter så jag är vaksam...
 
min insikt detta året är att man kan inte ge och ge och aldrig få något tillbaka, det är när du slutar ge du ser vilka som finns kvar...
 
Puss på er imorgon är det nya tag som gäller, slut datumet är den 15/8-2013.
 
2011 på kreta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0