Igår och idag

Igår var en lååååång dag, var helt slut och hade fullt upp där av inget bloggande...
Jobbade på Fritids/dagis och sen hem till mina föräldrar för mat på kvällen. Gubben var med men kom efter och så lämnade vi tillbaka mercan, den har ändå bara krånglat de senaste månaderna så nu håller jag tummar och tår att min BMW INTE går sönder en gång till!..
 
Idag fick jag min efterlängtade sovmorgon, var sååå skönt! När jag blev själv hemma tog ja frukost i sängen och bara läste ur en bok jag läst. Så idag kan jag lova är jag utvilad. När boken var klar drog jag med Emmy på en pw på 1 timme, grymt gött! 
Dock fortfarande ensam så får bli en felix paj, fick dock se att jag tog Helt FEL smak när ja var in och handla osv.. Får väl se om den är ät bar...
 
Får se när gubben kommer hem igen och vad man gör tills des, kanske kommer hem till en städad lägenhet, vem vet haha..
 
// Malin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0