Måndag

Dagarna de går och går.. 
Det känns lite små tråkigt just nu, jag känner mig missnöjd för allt känns sååååå tråkigt. Inget kul händer just nu, bara äta,jobba,sova osv dag ut och dag in, plus att jag blev sjuk så jag blev ännu mera inlåst. Fan vad trist de är!
 
Har jobbat idag, kände mig ju så pigg och kry igår och kände så imorse, men orken den var inte med idag riktigt.. Gick tungt att jobba idag, hade huvudverk så ställde in farmors klippning och drog hem och sov istället.
Sov nog i nästan 2 timmar..
 
Jag vill att nått kul ska hända NU på ENGÅNG.!!! Men nä jobbar fram till fredagkväll, och de e ju bra pengarna behövs ju...
Får se om det blir en date med Emma kanske, var länge sen.. Hon har ju flyttat o så ju..Hm..
 
Nä <3 är och köper kebabrulle åt oss bäst ja gör det ja ska istället för att sitta här....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0