Torsdag mitt i veckan..

En förkylning kom och satte käppar i mina planer, den verkar släppa snart som tur är..
Är rastlös och hatar att ta det lugnt har gjort 3 av 12 nu, det känns ju inte såå kul, inte ens hälften lixom..
Fast det bertyder ju att dagarna förhoppningsvis går fortare och att Emmy snart är hemma igen el att det blir första helgen i Februari då Ivars & Tobbe kommer ner el första helgen i Mars som jag nyss bokat biljetterna till då vi ska besöka Hg i Luleå..
Som ni ser har jag ÄNTLIGEN lite att se fram emot, hatar att inte ha saker planerat och ha nått att längta till el sträva efter!
 
Just nu ligger jag i soffan under täcket, har inte klätt på mig än, orkar inte.. Är så tråkigt att jobba 16-20 och inte ha något innan att göra, man lixom bara väntar av tiden, plus att man är själv hemma då alla jobbar vid den här tiden..
 
I tisdgas när jag kom hem hade Kps mamma vart här och hälsat på, hon hade med sig rosatulpaner. Snacka om att jag blev glad när jag kom hem, vet inte varför men "levande" blommor har helt plötsligt blivit kul att få, det lixom lyser upp rummet när man ser dem. 
Kännermig jätte gammal nu haha..
 
 
Visst var de fina? :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0